Про івент
Рік Змії вже на горизонті! 🐍Створи унікального фентезі-змія разом з ментором. Опануємо популярні інструменти ZBrush у реальному процесі скульптингу та зосередимося на практиці — жодної зайвої теорії, тільки те, що знадобиться тобі для деталізації ідеальної 3D-моделі!
Ось наш план на цю зустріч:
- 1 Огляд можливих варіантів ліплення та моделювання (ZSphere, Block-out).
- 2 Створення базової форми змія з використанням DynaMesh та Sculptris.
- 3 Робота з IMM-пензлями для деталізації (луска, зуби, шипи).
- 4 Демонстрація VDM-пензлів для створення складних елементів (гребені, складки).
- 5 Додавання фентезійних елементів: роги, прикраси, магічні символи.
- 6 Маскування та комбінування матеріалів для створення реалістичних текстур.
- 7 Фінальний вигляд та рендеринг: використання світла та матеріалів для ефектної презентації моделі.
Твій ментор:

Артем Гусак
Привіт, друзі! Я Артем ArtCraft.
В індустрії — вже понад 17 років. Малюю графіку для ігор, створюю персонажів, займаюся цифровою скульптурою, 3D і концепт-артом.
Багато років працював артлідом і артдиректором — тож добре знаю, як усе працює «з іншого боку». Постійно залишаюся в тонусі: вчуся і навчаю інших.
У ArtCraft я створив десятки посібників, курсів і вебінарів — бо щиро радію, коли бачу, як мої студенти стають тими, на кого рівняються інші.
Що ти отримаєш від вебінару:
- 1 Розуміння базових принципів створення моделі в ZBrush.
- 2 Навички роботи з IMM-, VDM- та alpha-пензлями для швидкого додавання деталей.
- 3 Знання технік маскування для деталізації.
- 4 Досвід роботи з деталями: луска, шкіра, гребені, магічні елементи.
- 5 Готову 3D-модель фентезі-змія, яку можна використовувати у своїх проєктах.
- 6 Поради з оптимізації процесу створення 3D-моделей та рендерингу.